Error 404
Error 404
Błąd 404 pojawia się, gdy klikniesz link i nie trafisz na stronę, której szukasz, ale na inną, która mówi, że strona nie istnieje. To słynny: Błąd 404. Nie znaleziono strony. Chociaż możesz w to nie wierzyć, posiadanie ich zbyt wielu w Twoim sklepie może być szkodliwe dla pozycjonowania Twojej strony internetowej i oczywiście może oznaczać utratę sprzedaży (gdy odwiedzający nie mogą znaleźć strony, której szukali i opuścić sklep, trudne do sprzedaży). I właśnie dlatego dzisiejszy post pokaże Ci: Jak rozpoznać błędy 404. Różne sposoby ich rozwiązania. Jak zoptymalizować swoją stronę, aby nie stracić potencjalnych klientów, gdy to się stanie.
Definicja Błędu 404
Błąd 404 oznacza, że strona, na którą próbuje wejść użytkownik, jest niedostępna (z jakiegokolwiek powodu) lub że już nie istnieje. To jeden z najczęstszych błędów e-commerce. Jeśli jeden z Twoich produktów jest wyprzedany lub nie sprzedajesz go już i zapomnisz dezaktywować jego adres URL, odwiedzający zobaczą błąd 404, co w konsekwencji obniży wartość domeny.