Error 404

Error 404

Błąd 404 pojawia się, gdy klikniesz link i nie trafisz na stronę, której szukasz, ale na inną, która mówi, że strona nie istnieje. To słynny: Błąd 404. Nie znaleziono strony. Chociaż możesz w to nie wierzyć, posiadanie ich zbyt wielu w Twoim sklepie może być szkodliwe dla pozycjonowania Twojej strony internetowej i oczywiście może oznaczać utratę sprzedaży (gdy odwiedzający nie mogą znaleźć strony, której szukali i opuścić sklep, trudne do sprzedaży). I właśnie dlatego dzisiejszy post pokaże Ci: Jak rozpoznać błędy 404. Różne sposoby ich rozwiązania. Jak zoptymalizować swoją stronę, aby nie stracić potencjalnych klientów, gdy to się stanie.

Definicja Błędu 404

Błąd 404 oznacza, że ​​strona, na którą próbuje wejść użytkownik, jest niedostępna (z jakiegokolwiek powodu) lub że już nie istnieje. To jeden z najczęstszych błędów e-commerce. Jeśli jeden z Twoich produktów jest wyprzedany lub nie sprzedajesz go już i zapomnisz dezaktywować jego adres URL, odwiedzający zobaczą błąd 404, co w konsekwencji obniży wartość domeny.

error błąd 404
Powrót do słownika