Microsoft Ads - Płatne reklamy Bing Ads - Agencja Wrocławska

Bing Ads

wielkie możliwości wzrostu

Bing, którego właścicielem jest Microsoft, ma trzy wyszukiwarki — Bing, Yahoo i AOL — więc kiedy reklamując się na jednej platformie, Twoja reklama jest faktycznie widoczna na wszystkich trzech. To otwiera kampanie dla wyszukiwarek na całym świecie. Uruchom nowy kanał reklamowy Microsoft Ads z Agencją Wrocławską.

×
Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę

    Dlaczego warto zainwestować w Microsoft Ads?

    Niższe stawki za kliknięcie w porównaniu z innymi platformami reklamowymi

    Nowe grupy docelowe, do których nie dotrzesz przez Google

    Możliwość śledzenia i analizy skuteczności kampanii za pomocą narzędzi analitycznych

    Zwiększenie ruchu na witrynie

    Innowacja na polskim rynku

    Prężnie rozwijająca się platforma od Microsoft

    Jakie są rodzaje reklamy Bing Ads

    Rozszerzone reklamy tekstowe

    Rozszerzone reklamy tekstowe to najbardziej podstawowy i typowy rodzaj reklam PPC, które można znaleźć w większości firm.

    Elastyczne reklamy w wyszukiwarce

    W przypadku kampanii Responsive Search Ad wystarczy pobrać 15 nagłówków i 4 opisy od Microsoft. Po tym system przetestuje różne kombinacje i zidentyfikuje i wybierze najlepiej działające. Kombinacje, które osiągnęły wyniki znacznie przewyższające oczekiwania, zostaną bezpośrednio przekazane, a Microsoft automatycznie przestanie uruchamiać te, które osiągnęły słabe wyniki.

    Reklamy produktowe

    Co odróżnia reklamy produktowe od reklam opartych na tekście, to ich atrakcyjny wygląd. Pierwszą rzeczą, jaką zobaczy Twój odbiorca, jest zdjęcie Twojego produktu, następnie tytuł, cenę i informacje o sprzedawcy. Poprzez tworzenie doskonałego pierwszego wrażenia oraz zwiększanie współczynnika konwersji, reklamy produktów pomogły wielu firmom znacznie zwiększyć sprzedaż i marżę przychodów.

    Reklamy multimedialne

    Te reklamy nie będą wyświetlane przed docelowymi odbiorcami w Bing. Zamiast tego Bing umieszcza te reklamy w witrynach wydawców. Reklamy multimedialne wykorzystują zarówno obrazy, jak i elementy wizualne, aby przyciągnąć uwagę odbiorców. Podobnie jak elastyczne reklamy w wyszukiwarce, Microsoft zaleca reklamodawcom podanie 4 opisów, 16 obrazów, 15 nagłówków. Na podstawie tych elementów Microsoft będzie łączyć i dopasowywać optymalne kombinacje opisów, nagłówków i obrazów.

    Reklamy Microsoft Audience

    Reklamy Microsoft Audience Ads są wyświetlane w sieci Microsoft Audience Network. Te miejsca docelowe reklam są dostępne na różnych urządzeniach i obejmują witryny premium, takie jak MSN, Outlook.com, Microsoft Edge i innych partnerów (a będzie ich więcej). Kliknięcia tych reklam kierują użytkowników na stronę docelową określoną podczas tworzenia reklam.

    Microsoft Advertising w Bing Smart Search

    Za każdym razem, gdy Twoi odbiorcy użyją paska wyszukiwania na komputerze z systemem Windows, aby coś wyszukać, zobaczą Twoją reklamę. Ten typ reklamy jest dostępny (na razie) tylko we Francji, Kanadzie, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce wyglądają jak rozszerzone reklamy tekstowe. Ale zamiast kierować reklamy na słowa kluczowe, podczas wyświetlania dynamicznych reklam w wyszukiwarce firma Microsoft automatycznie skanuje zawartość Twoich stron internetowych i na podstawie określonych stron, kategorii witryn i innych czynników Twoje reklamy będą wyświetlane odbiorcom.

    Reklamy App Install

    Te reklamy są podobne do rozszerzonych reklam tekstowych. Jedyna różnica polega na tym, że zamiast przekierowywać odbiorców do Twojej witryny lub strony docelowej, przeniesiesz ich na stronę aplikacji w App Store lub Play Store. Ten typ reklamy idealnie pasuje do firm, które chcą promować swoją aplikację.

    Najczęściej zadawane pytania

    Microsoft Advertising, znany jako Bing Ads do końca kwietnia 2019 roku, jest programem reklamowym PPC firmy Microsoft. Umożliwia umieszczanie różnych formatów reklam w sieci wyszukiwarek Bing i Yahoo. Microsoft Advertising jest podobny do systemu Google Ads pod względem funkcjonalności i użycia.

    Funkcje Microsoft Advertising nie różnią się znacząco od odpowiednika Google. Są też różne formaty reklam, które są rozliczane metodą PPC. Oznacza to, że koszty ponoszone są tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w twoją reklamę, a nie gdy jest ona wyświetlana lub odtwarzana.

    Żadna różnica! Microsoft Ads to po prostu nowa nazwa platformy od 2019 r., chociaż nazwa Bing Ads jest nadal powszechnie używana (jak Google Adwords, która stała się Google Ads w 2018 r.).

    Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Najlepiej byłoby przetestować obie platformy, aby zobaczyć, która najlepiej sprawdza się w przypadku Twojej firmy. Platformy te nie powinny być postrzegane jako konkurenci, ale raczej jako narzędzia uzupełniające. Co więcej, z punktu widzenia użytkownika interfejsy są podobne. Korzystanie z Bing Ads i Google Ads pozwala dotrzeć do praktycznie wszystkich potencjalnych klientów korzystających z wyszukiwarek internetowych. Bing Ads ma mniejszy wolumen, ale generalnie dobrze konwertuje. Rzeczywiście, użytkownicy Bing są na ogół bardziej dojrzali i chętni do zakupu.

    W Bing Ads koszt kliknięcia lub CPC jest niższy niż w Google Ads , przede wszystkim dlatego, że konkurencja w Bing jest niższa niż w Google.

    Bing Ads oferuje podobne opcje formatów reklamowych jak Google Ads. Dostępne formaty reklam w Bing Ads to:

    • reklamy tekstowe,
    • reklamy display,
    • elastyczne reklamy w wyszukiwarce,
    • dynamiczne reklamy wyszukiwania,
    • kampanie produktowe,
    • remarketing.

    Bing Ads są szczególnie interesujące – choć nie tylko – w sektorze B2B. Warto reklamować się na Bing również w celu uzyskania większego zasięgu lub aby lepiej rozpromować firmę lub produkty. Przy podejmowaniu decyzji, czy Bing Ads będą opłacalne dla Twojej firmy, pomocne jest przeanalizowanie, jak dużo ruchu twoja strona już otrzymuje z Bing. Jako agencja marketingowa możemy przeanalizować liczby i wyciągnąć odpowiednie wnioski.

    Aby skonfigurować kampanie Bing Ads , należy wybrać odpowiednie słowa kluczowe, określić parametry targetu, napisać mocne reklamy i poprowadzić odwiedzającego na zoptymalizowany landing page. Albo skontaktuj się z nami, a wszystko zrobimy za Ciebie!

    Każdy klient się liczy – dlatego nie powinieneś tracić użytkowników swojej grupy docelowej, którzy korzystają z Bing. Niższe ceny za kliknięcie i mniejsza konkurencja niż Google czynią Microsoft Ads atrakcyjnymi dla wielu firm. Jako doświadczona agencja Bing Ads wiemy dokładnie, co jest ważne, aby twoje reklamy Microsoft odniosły sukces.