Niższe stawki za kliknięcie w porównaniu z innymi platformami reklamowymi
Nowe grupy docelowe, do których nie dotrzesz przez Google
Możliwość śledzenia i analizy skuteczności kampanii za pomocą narzędzi analitycznych
Zwiększenie ruchu na witrynie
Innowacja na polskim rynku
Prężnie rozwijająca się platforma od Microsoft
Rozszerzone reklamy tekstowe to najbardziej podstawowy i typowy rodzaj reklam PPC, które można znaleźć w większości firm.
Microsoft Advertising, znany jako Bing Ads do końca kwietnia 2019 roku, jest programem reklamowym PPC firmy Microsoft. Umożliwia umieszczanie różnych formatów reklam w sieci wyszukiwarek Bing i Yahoo. Microsoft Advertising jest podobny do systemu Google Ads pod względem funkcjonalności i użycia.
Funkcje Microsoft Advertising nie różnią się znacząco od odpowiednika Google. Są też różne formaty reklam, które są rozliczane metodą PPC. Oznacza to, że koszty ponoszone są tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w twoją reklamę, a nie gdy jest ona wyświetlana lub odtwarzana.
Żadna różnica! Microsoft Ads to po prostu nowa nazwa platformy od 2019 r., chociaż nazwa Bing Ads jest nadal powszechnie używana (jak Google Adwords, która stała się Google Ads w 2018 r.).
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Najlepiej byłoby przetestować obie platformy, aby zobaczyć, która najlepiej sprawdza się w przypadku Twojej firmy. Platformy te nie powinny być postrzegane jako konkurenci, ale raczej jako narzędzia uzupełniające. Co więcej, z punktu widzenia użytkownika interfejsy są podobne. Korzystanie z Bing Ads i Google Ads pozwala dotrzeć do praktycznie wszystkich potencjalnych klientów korzystających z wyszukiwarek internetowych. Bing Ads ma mniejszy wolumen, ale generalnie dobrze konwertuje. Rzeczywiście, użytkownicy Bing są na ogół bardziej dojrzali i chętni do zakupu.
W Bing Ads koszt kliknięcia lub CPC jest niższy niż w Google Ads , przede wszystkim dlatego, że konkurencja w Bing jest niższa niż w Google.
Bing Ads oferuje podobne opcje formatów reklamowych jak Google Ads. Dostępne formaty reklam w Bing Ads to:
Bing Ads są szczególnie interesujące – choć nie tylko – w sektorze B2B. Warto reklamować się na Bing również w celu uzyskania większego zasięgu lub aby lepiej rozpromować firmę lub produkty. Przy podejmowaniu decyzji, czy Bing Ads będą opłacalne dla Twojej firmy, pomocne jest przeanalizowanie, jak dużo ruchu twoja strona już otrzymuje z Bing. Jako agencja marketingowa możemy przeanalizować liczby i wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Aby skonfigurować kampanie Bing Ads , należy wybrać odpowiednie słowa kluczowe, określić parametry targetu, napisać mocne reklamy i poprowadzić odwiedzającego na zoptymalizowany landing page. Albo skontaktuj się z nami, a wszystko zrobimy za Ciebie!
Każdy klient się liczy – dlatego nie powinieneś tracić użytkowników swojej grupy docelowej, którzy korzystają z Bing. Niższe ceny za kliknięcie i mniejsza konkurencja niż Google czynią Microsoft Ads atrakcyjnymi dla wielu firm. Jako doświadczona agencja Bing Ads wiemy dokładnie, co jest ważne, aby twoje reklamy Microsoft odniosły sukces.