Off-page SEO
Off-page SEO
Cały zakres działań poza pozycjonowaną stroną internetową, które mają na celu podniesienie rankingu witryny, umocnienie wizerunku marki oraz wzrostów widoczności na pozycjonowane frazy kluczowe.
Najczęstszymi elementami wchodzącymi w skład Off-page SEO jest link building opierający się na publikacji artykułów na portalach branżowych, wysoko rankingowanych przez Google w celu przeniesienie części autorytetu domeny na pozycjonowaną witrynę, ale również linki zwrotne umieszczane na wizytówkach, katalogach, czy forach, które generują jednak nieco niższy poziom wzrostów widoczności. Na działania związane z Off-site mają również wpływ działania związane z PR oraz wzmacnianie tożsamości marki w social mediach.
Powrót do słownikaCały zakres działań poza pozycjonowaną stroną internetową, które mają na celu podniesienie rankingu witryny, umocnienie wizerunku marki oraz wzrostów widoczności na pozycjonowane frazy kluczowe.
Najczęstszymi elementami wchodzącymi w skład Off-page SEO jest link building opierający się na publikacji artykułów na portalach branżowych, wysoko rankingowanych przez Google w celu przeniesienie części autorytetu domeny na pozycjonowaną witrynę, ale również linki zwrotne umieszczane na wizytówkach, katalogach, czy forach, które generują jednak nieco niższy poziom wzrostów widoczności. Na działania związane z Off-site mają również wpływ działania związane z PR oraz wzmacnianie tożsamości marki w social mediach.