JAKIE DZIAŁANIA
oferujemy?
Pozycjonowanie lokalne jest to cała strategia działań dla strony, która ma spowodować zwiększenie zasięgów i poprawienie widoczności na ustalone frazy kluczowe związane bezpośrednio z lokalizacją. Jest to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy chcą skupić się na wyższych pozycjach na terenie gminy, powiatu czy województwa. Nie są im potrzebne frazy ogólnopolskie. Słowa kluczowe powinny zawierać dopiski większych miast, takich jak Wrocław, wówczas taka fraza brzmiałaby: Pozycjonowanie lokalne Wrocław. Jest to najlepsza strategia SEO dla klienta oraz agencji, ponieważ skupiając się na danej lokalizacji - stronę klienta odwiedzają jego docelowi klienci, których poszukuję. Natomiast agencji jest dużo łatwiej wypozycjonować stronę na frazy, na które jest mniejsza konkurencja i trudność osiągnięcia wyższych pozycji w Google.
TECHNIKA
3B
-
Budowanie przewagi nad konkurancjąKlient, który nie zna marki, ale potrzebuje znaleźć daną usługę lub produkt w internecie, przede wszystkim będzie kierował się pozycją w Google. Im wyżej znajdziemy się na danej frazie w wyszukiwarce, tym mamy większą szansę na zwiększenie ruchu organicznego na domenie. Na wielu frazach lokalnych konkurencja nie jest aż tak duża, jak w przypadku fraz ogólnopolskich, dzięki czemu w prosty sposób można wykreować przewagę nad konkurencją.1
-
Budowanie bazy klientówWięcej wejść na stronę = więcej potencjalnych klientów w portfolio. Bezwartościowy ruch budowany na frazach popularnych, ale nie mających nic wspólnego z typem naszej działalności nie dostarczy nam nowych kupujących. Warto postawić na frazy lokalne, które poza ruchem dostarczą nam również prawdziwych klientów. Bardzo ważne jest, żeby oprawa graficzna, jak i proste udoskonalenia strony zachęciły klienta do dokonania zakupu, a nie zniechęciły go do powrotu na stronę. W ten sposób można stopniowo budować bazę stałych klientów, którzy zapamiętają prosty interfejs i z chęcią do nas wrócą po kolejne produkty w przyszłości.2
-
Budowanie wizerunkuW obecnych czasach musimy wyodrębnić dwa typy wizerunku marki. Jeden z nich to wizerunek internetowy, a drugi rzeczywisty. Wiele firm, które postawiły na rozwój w internecie wcześniej - obecnie stały się hegemonem na rynku lokalnym, mimo że w rzeczywistości są to małe firmy, niekiedy jednoosobowe działalności gospodarcze. Z drugiej strony mamy potężne wizerunkowo firmy, które zaniedbały dbanie o wizerunek internetowy i mają obecnie problem, żeby nawet przy ogromnych nakładach finansowych wywindować się w pozycjach wyszukiwania. Dlatego istotną kwestią jest elastyczność na nowe możliwosci, jakie daje nam internet w kontekście SEO.3
Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest ważne dla marki?
-
Co to jest agencja content marketingowa i czym się zajmuje?
Agencje content marketingowe pozwalają firmom na wprowadzanie tej metody, dostarczając im profesjonalnie przygotowane treści, które są następnie przekazywane odbiorcom, u których wywołują określone działania i reakcje. -
Chat GPT - co to jest?
Chat GPT to rodzaj sztucznej inteligencji, która pozwala na generowanie tekstu na podstawie dużych zbiorów danych tekstowych i udzielanie odpowiedzi na pytania w sposób bardziej naturalny niż inne modele. Jest często wykorzystywana w różnych aplikacjach do automatyzacji obsługi klienta i jest cennym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć efektywność swojej pracy. -
Analiza słów kluczowych
Pytanie, które zapewne pojawia się na początku analizy, to kto jest realnym konkurentem, a także, na jakie frazy jest widoczny? Często partnerzy, z którymi pracuję, mają świadomość rynku i bardzo precyzyjnie są w stanie wskazać firmy, z którymi chcą konkurować. Zdarza się jednak, że otwierając nowy biznes lub wchodząc w nowy rynek, nie mamy jeszcze w jego obszarze wiedzy eksperckiej i niezbędna jest więc analityka.