SERP

Strona wyników wyszukiwania (SERP)

Strona, którą wyszukiwarka zwraca po przesłaniu zapytania przez użytkownika. Oprócz bezpłatnych wyników wyszukiwania strony (SERP) zwykle zawierają reklamy płatnego wyszukiwania i reklamy typu pay-per-click (PPC). Dzięki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) pozycja w rankingu w SERP może być bardzo konkurencyjna, ponieważ użytkownicy są bardziej skłonni do klikania wyników u góry strony. W obecnych czasach wszystkim zależy na czasie, więc potencjalnie znajdując interesujące nas zagadnienie na szczycie listy wyszukiwania - ludzie wybiorą najszybsze rozwiązanie - czyli stronę na samej górze.

Znaczenie SERP-u

Wraz z wprowadzeniem znaczników schematów, SERP-y stają się coraz bardziej złożone, aby móc przewidywać potrzeby użytkowników. Ponad 90% ruchu konsumenckiego trafia do witryn, które plasują się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Jeśli Twojej witryny jeszcze tam nie ma, nie martw się. Istnieją strategie, których możesz użyć, aby poprawić swój ranking, ale najpierw musisz zrozumieć, czym są strony wyników wyszukiwania i jak pozycjonują wyniki.
Powrót do słownika