Meta tag
Metatagi to część informacji, swego rodzaju znacznik, który używasz, aby poinformować wyszukiwarki i osoby przeglądające Twoją witrynę więcej o Twojej stronie i zawartych w niej informacjach.
Jak używać metatagów?
Wiele z tych metatagów, takich jak tagi tytułu i długość opisu meta, będzie miało wpływ na to, jak postrzegana jest Twoja witryna w SERP. Gdy użytkownicy otrzymają listę wyników, zobaczą tytuł Twojej witryny i krótki opis treści – metaopis. Użytkownicy “skanują” te informacje, aby sprawdzić, czy powinni kliknąć konkretny wynik. Naturalne włączenie głównego słowa kluczowego do tych sekcji może zwiększyć Twoją widoczność na daną frazę w wyszukiwarce, zwiększając współczynnik klikalności. Ponieważ tag tytułu SEO pojawia się również na karcie Twojej strony internetowej, gdy użytkownicy mają otwartych wiele stron, ten tytuł może zachęcić użytkownika do powrotu do treści i dalszego zagłębiania się w treści na Twojej stronie internetowej.