większy ruch organiczny
słów kluczowych w TOP3
słów kluczowych w TOP10
Autoryzowany dystrybutor na Rynek Polski ekologicznych rozwiązań wykorzystujących energię słoneczną takich jak m.in. ciśnieniowe kolektory słoneczne.
Klient zgłosił się do nas w pod koniec roku 2021. Szukał wówczas firmy, która spełni aspiracje dotyczące prężnie działającego sklepu internetowego. Był to kolejny element strategii dywersyfikacji źródeł dotarcia potencjalnych klientów.
Dziś kanał SEO, a także Google Ads (który również prowadzimy) są wiodącymi i generują dziesiątki tysięcy przychodu miesięcznie, a nasz partner jest w gronie liderów w swoim segmencie runku.
Po pierwszych rozmowach z klientem wiedzieliśmy, że kluczowe będą pierwsze miesiące współpracy. To, jak przygotujemy witrynę do budowania widoczności, będzie rzutowało na kolejne miesiące wspólnych działań.
Mając tę świadomość, przed realizacją szczegółowo zaplanowaliśmy pracę każdego działu. Harmonogram wdrożenia był jasny, ponieważ opierał się na dokładnej analityce. Posiadając precyzyjną strategię contentu, linkbuildingu czy kolejnych etapów optymaliacji, mogliśmy skupić się na jak najefektywniejszej pracy, a w jej trakcie wprowadzać ewentualne poprawki, na podstawie chociażby obserwacji konkurencji.
Bardzo precyzyjnie zaprojektowane działania przyniosły rezultat nie tylko w postaci progresywnego wolumenu ruchu organicznego, ale przede wszystkim przełożyły się na zyski, jakie generuje witryna. Biorąc pod uwagę cenę produktów, a także marżę, każda jednostkowa transakcja jest powodem do sukcesu, a tych w skali miesiąca bywa kilkanaście lub kilkadziesiąt. Dziś wyzwaniem nie jest już walka o widoczność generującą sprzedaż, a utrzymanie pozycji liderów i dalsze skuteczne skalowanie bardzo dobrze prosperującego już sklepu internetowego.