transakcji
koszt pozyskania klienta
średni ROAS
Producent dekoracji metalowych do wystroju wnętrz, które oprócz walorów ozdobnych służą również celom praktycznym, są to m.in.: organizery biurowe, świeczniki, stojaki do wina. Sztandarowym produktem są metalowe figurki przedstawiające postacie w różnych czynnościach i sytuacjach dnia codziennego jak: zawody, sport, hobby itp.
Wcześniejsze kampanie były prowadzone przez firmę zewnętrzną przy użyciu automatycznych narzędzi. Skutkowało to niską widocznością oraz znacznie wyższym kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo, pomimo iż dysponowany budżet był stosunkowo niski, nie był w pełni wykorzystywany.
Nasze interwencje znacząco podniosły efektywność działań marketingowych. To przyczyniło się do pełnego wykorzystania potencjału naszego klienta przez niemal cały okres współpracy.
Dzięki dobrze dobranej strategii, która poszerzała zasięg naszej kampanii poprzez dodanie fraz związanych z zakupem produktu na okazje specjalne, nie tylko zoptymalizowaliśmy wykorzystanie budżetu marketingowego, ale także znacząco poprawiliśmy wszystkie wskaźniki dotyczące rentowności kampanii.
W ciągu ostatnich 8 miesięcy, dzięki naszej współpracy i odpowiednio dobranemu portfolio promocyjnemu, reklama zdobyła ponad milion wyświetleń. Przyczyniło się to do znakomitych wyników sprzedażowych przy niskich kosztach.