większy ruch organiczny
słów kluczowych w TOP3
słów kluczowych w TOP10
Sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży e-papierosów i akcesoriów do elektronicznego palenia. Klient posiada szeroki asortyment obejmujący różnorodne modele e-papierosów, bogaty wybór liquidów o różnych smakach i stężeniach nikotyny, a także akcesoria, takie jak baterie, atomizery, czy ładowarki.
Rozpoczynając z nami współpracę w maju 2023 r. klient zmagał się ze stagnacją w kontekście ruchu organicznego, co skutecznie spowalniało rozwój firmy. Wspólnie stanęliśmy przed wyzwaniem zmierzenia się z topowymi graczami na rynku w walce o czołowe pozycje w wyszukiwarce Google.
Obecnie prężnie rozwijamy witrynę zwiększając tym samym ruch organiczny. Po niespełna 6 miesiącach współpracy klient notuje wysokie wzrosty sprzedaży oraz staje się liderem w swoim segmencie rynku.
W momencie rozpoczęcia współpracy strona wymagała szeregu poprawek w kontekście jej struktury oraz podstawowych parametrów technicznych. Dodatkowo stanęliśmy przed wyzwaniem pracy na ograniczonym CMS pod kątem możliwości wprowadzania zmian przy stosunkowo dużej liczbie produktów.
Analiza profilu linkowego wykazała brak dywersyfikacji linków zewnętrznych, co powodowało stagnację w kontekście budowy autorytetu domeny. Nasza strategia w tym obszarze była prosta – od samego początku współpracy położyliśmy nacisk na pozyskiwanie jakościowych linków zewnętrznych.
W związku z brakiem optymalizacji oraz przemyślanej struktury strony mieliśmy do czynienia z duplikacją słów kluczowych, a co za tym idzie ich kanibalizacją. Nasze prace rozpoczęliśmy od dogłębnej analityki zaindeksowanych słów kluczowych, ale także dokładnie przeanalizowaliśmy potencjał rynkowy w postaci fraz oraz trudności słów kluczowych.
Każde nasze działanie zostało poprzedzone szczegółową analizą nie tylko parametrów związanych z samą witryną, ale także całego otoczenia projektu. Wykonaliśmy szczegółowy audyt witryny, a także pełną analizę konkurencji. Dało nam to jasny obraz sytuacji i na tej podstawie zbudowaliśmy strategię działania. Stworzyliśmy jasny harmonogram działania, a w trakcie jego realizacji na bieżąco analizowaliśmy efekty i reagowaliśmy na zmiany. Nasz cel był prosty – walka o pozycję lidera rynku.
Nasza półroczna współpraca przerodziła się w stałe wzrosty ruchu organicznego, a co najważniejsze przełożyło się to na znaczne wzrosty przychodu klienta. Skrupulatna realizacja założeń projektowych oraz stała analiza osiąganych rezultatów przełożyła się na sukces projektu. Oczywiście jest to dopiero początek i nie zamierzamy zwalniać tempa. Na dzień dzisiejszy skupiamy się już nie tylko na dalszym rozwoju, ale także utrzymaniem topowych pozycji na konkurencyjnych frazach.