Opis stanowiska
- bezpośredni kontakt z obecnymi klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań,
- budowanie strategii realizacji projektów,
- koordynacja zadań zespołu zgodnie z przyjętymi procesami,
- monitorowanie oraz raportowanie postępu projektów i utrzymanie regularnej komunikacji z klientami,
- rozwiązywanie problemów i reagowanie na zapytania klientów w sposób profesjonalny i skuteczny,
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta lub zarządzania projektami (preferowane doświadczenie w agencji marketingowej),
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania czasem,
- zorientowanie na klienta oraz zdolność do rozwiązywania problemów,
- wiedzę z zakresu SEO (mile widziane).
- pełne wdrożenie i liczne szkolenia obejmujące tematykę:
- marketingu internetowego (SEO, SEM),
- rozwoju kompetencji miękkich,
- dodatkowo:
- zatrudnienie na podstawie kontrakt B2B, umowy zlecenia lub umowę o dzieło (useme.pl),
- niezależnie od formy zatrudnienia możliwość skorzystania z płatnego urlopu w zakresie od 20 do 26 dni,
- premie oraz wycieczki integracyjne za zrealizowanie kwartalnych celów firmy,
- realną możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- możliwość wpływu na usprawnienie firmy – Twój głos się liczy.
Jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie – porozmawiajmy!