Dlaczego warto zainwestować w Google Ads:
- Najpopularniejsze miejsca reklamowe(Google jest najczęściej używaną w Polsce przeglądarką)
- Zwiększenie ruchu na witrynie(konwertujący ruch przekładający się na sprzedaż lub zainteresowanie portfolio usługowym)
- Efekt mierzalny w krótkiej perspektywie czasu
- Możliwość personalizacji form reklamyaby dopasować idealnie ich wymiar do potrzeb reklamodawcy.
- Określanie grupy odbiorczej(dostosowanie reklam do odpowiedniej grupy odbiorczej np. płeć lub wiek).
- Stały monitoring efektówi możliwość wprowadzania zmian w naszych kampaniach w miarę bieżących potrzeb.
Jakie są rodzaje reklamy płatnej:
- Reklamy Google ShoppingDzięki systemowi Google Ads prowadzisz kampanie skutecznie promującą konkretne produkty w postaci zdjęcia wraz z krótkim opisem w sekcji zakupów Google wraz z ceną która automatycznie zmienia się wraz ze zmianą na twojej stronie . W przypadku tej reklamy płacisz tylko za efekt czyli kliknięcie bezpośrednio w link odnoszący do twojej strony. Skraca to proces zakupowy przenosząc potencjalnego klienta bezpośrednio do konkretnego produktu.
- Reklamy w sieci wyszukiwaniaNajpopularniejsza forma reklamy PPC (Pay per click) Jest to forma komunikatu tekstowego wyświetlanego nad wyszukiwaniem organicznym w polu oznaczonym jako reklama. Na to komu wyświetla się twoja reklama ma wpływ wiele czynników między innymi odpowiednie słowa kluczowe, wysokość stawki za kliknięcie oraz profil klienta docelowego na którego targetujemy reklamę.
- RemarketingForma reklamy Google Ads uzupełniająca pozostałe polega na wyświetleniu reklamy osobie która miała już styczność z naszą witryną ale z jakiegoś powodu nie dokonała zakupu lub w przypadku produktów i usług które zakupujemy lub korzystamy z nich więcej niż raz np. fryzjer mogą się wyświetlać co określony interwał czasowy.
- Reklamy na YouTubeKampanie wideo realizowane poprzez serwis You Tube. Każdego dnia miliony użytkowników korzystają z tej witryny co pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców naszej reklamy.
- Kampanie Google Ads w sieci reklamowejKampanie GDN (Google Display Network) wykorzystują udostępnioną powierzchnie reklamową na stronach tysięcy serwisów należących do sieci reklamowej Google w formie banerów reklamowych.
Etapy kampanii Google Ads:
- Analiza potrzeb
- Konfiguracja Google analitics
- Przygotowanie kampanii (do 7 dni)
- Kontrola ustawień i start kampanii
- Analizy efektów + bieżący kontakt
- Cykliczna optymalizacja
- Comiesięczne raportowanie
- Aktualizacja strategii i testowanie nowych rozwiązań
Dlaczego my?
- Doświadczony zespół (pełna opieka marketingowa)
- Skutecznie zrealizowane Kampanie Google Ads (przeszłe i obecne)
- Wsparcie pod kątem optymalizacji strony
- Ciągły monitoring i optymalizacja kampanii Google Ads (maksymalizacja sprzedaży)
Kompleksowe działania kluczem do sukcesu twojej firmy.
Działając jednocześnie na wielu polach w Internecie zwiększasz rozpoznawalność marki, wzmacniasz pozycję strony internetowej w wyszukiwarce i kreujesz pozytywny wizerunek swojej firmy.Wybierz i kompleksowo łącz usługi ze wszystkich obszarów e-marketingu. Wykorzystaj potencjał marketingu internetowego integrując kampanie SEO, Google Ads i Social Media, aby skutecznie realizować swoje cele biznesowe.
Gwarantujemy Ci wygodę obsługi i korzystną ofertę cenową dostosowaną do Twoich potrzeb.
