Google Ads

Google Adwords

Kampanie Google Ads – czym są? System reklamowy umożliwiający prowadzenie kampanii promujących marki, produkty, usługi. Cały system obejmuje nie tylko samą wyszukiwarkę, ale także sieć partnerską GoogleSystem obejmuje różnego rodzaju reklamy min reklamy tekstowe, graficzne oraz video.

×

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads:

01
Najpopularniejsze miejsca reklamowe

Google jest najczęściej używaną w Polsce przeglądarką

02
Zwiększenie ruchu na witrynie

Konwertujący ruch przekładający się na sprzedaż lub zainteresowanie portfolio usługowym

03
Efekt mierzalny w krótkiej perspektywie czasu
04
Możliwość personalizacji form reklamy

Aby dopasować idealnie ich wymiar do potrzeb reklamodawcy.

05
Określanie grupy odbiorczej

Dostosowanie reklam do odpowiedniej grupy odbiorczej np. płeć lub wiek

06
Stały monitoring efektów

Możliwość wprowadzania zmian w naszych kampaniach w miarę bieżących potrzeb.

Jakie są rodzaje reklamy płatnej

Reklamy Google Shopping

Dzięki systemowi Google Ads prowadzisz kampanie skutecznie promującą konkretne produkty w postaci zdjęcia wraz z krótkim opisem w sekcji zakupów Google wraz z ceną, która automatycznie zmienia się wraz ze zmianą na twojej stronie. W przypadku tej reklamy płacisz tylko za efekt, czyli kliknięcie bezpośrednio w link odnoszący do twojej strony. Skraca to proces zakupowy, przenosząc potencjalnego klienta bezpośrednio do konkretnego produktu.

Reklamy w sieci wyszukiwania

Najpopularniejsza forma reklamy PPC (Pay per click) Jest to forma komunikatu tekstowego wyświetlanego nad wyszukiwaniem organicznym w polu oznaczonym jako reklama. Na to komu wyświetla się twoja reklama ma wpływ wiele czynników między innymi odpowiednie słowa kluczowe, wysokość stawki za kliknięcie oraz profil klienta docelowego, na którego targetujemy reklamę.

Remarketing

Forma reklamy Google Ads uzupełniająca pozostałe polega na wyświetleniu reklamy osobie która miała już styczność z naszą witryną ale z jakiegoś powodu nie dokonała zakupu lub w przypadku produktów i usług które zakupujemy lub korzystamy z nich więcej niż raz np. fryzjer mogą się wyświetlać co określony interwał czasowy.

Reklamy na YouTube

Kampanie wideo realizowane poprzez serwis You Tube. Każdego dnia miliony użytkowników korzystają z tej witryny co pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców naszej reklamy.

Kampanie Google Ads w sieci reklamowej

Kampanie GDN (Google Display Network) wykorzystują udostępnioną powierzchnie reklamową na stronach tysięcy serwisów należących do sieci reklamowej Google w formie banerów reklamowych.

Etapy kampanii Google Ads:

Analiza potrzeb

Konfiguracja Google Analitics

Przygotowanie kampanii (do 7 dni)

Kontrola ustawień i start kampanii

Analizy efektów + bieżący kontakt

Cykliczna optymalizacja

Comiesięczne raportowanie

Aktualizacja strategii i testowanie nowych rozwiązań