SEO Blog - Nowości z branży marketingu internetowego - Agencja Wrocławska

Nowości z branży marketingu internetowego

Tworzenie stron internetowych – ile kosztuje strona internetowa?

Prowadzisz swoją firmę i potrzebujesz nowej strony WWW? A może już ją masz i z jakiegoś powodu klienci na nią nie trafiają? Przyczyn może być wiele, natomiast jedną z nich jest przestarzała, słabo pozycjonowana lub niewłaściwie wykonana strona internetowa. W tym artykule dowiesz się, ile kosztuje tworzenie strony internetowej, która ma ogromny wpływ na polepszenie wizerunki firmy oraz jej sprzedaży. Przeczytaj, jaki jest koszt strony internetowej i jak bardzo istotne jest poprawne projektowanie stron internetowych.

Jak działa Facebook Ads?

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem płatnych reklam dla swojej firmy na portalu Facebook? Facebook Ads umożliwia takie działania. Jest to narzędzie Facebooka, które zostało stworzone do reklamowania produktów, stron oraz promowania postów. Co to dokładnie jest Facebook Ads i na czym polegają reklamy? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.

Co to jest reklama w Google Adwords i na czym ona polega?

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem do swojej firmy płatnych reklam internetowych? Google Ads to świetny wybór, ponieważ jest systemem reklamowym, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. Co to dokładnie jest Google Ads i na czym polega? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.

Co to jest ROI?

Kiedy inwestujesz w działania marketingowe musisz na bieżąco oceniać ich opłacalność. W tym celu wykorzystuje się wskaźnik rentowności, czyli ROI. Dzięki niemu można optymalnie wykorzystać dostępny budżet zarówno w przypadku kampanii o mniejszych oraz większych budżetach. Zatem co to tak właściwie jest ROI i jak go obliczyć?

Co trzeba wiedzieć o linkbuildingu?

Co to takiego jest linkowanie? Czym różni się linkowanie zewnętrzne od linkowania wewnętrznego? Jak linkowanie wpływa na efekty pozycjonowania stron oraz o czym warto pamiętać, aby skutecznie linkować swoją stronę internetową? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.

Co to jest newsletter i jak go stworzyć?

Dużo osób zadaje sobie pytanie co to jest newsletter? To nic innego jak wiadomości e-mail wysyłane regularnie do określonej grupy odbiorców. Celem tych wiadomości jest dotarcie do potencjalnych klientów oraz nawiązywanie z nimi stałej relacji. Newsletter zawiera wszelkie informacje o akcjach promocyjnych, zmianach, nowościach i kodach rabatowych. Subskrybent sam zapisuje się do newslettera podając swój adres e-mail. Jest on wysyłany regularnie i w pewnych odstępach czasowych…

Pozycjonowanie Niemcy o czym warto pamiętać?

W jaki sposób pozycjonować stronę internetową w języku niemieckim i znaleźć się na samym szczycie listy wyszukiwania Google.de? Czym różni się pozycjonowanie stron w Niemczech od innych rynków? Mimo tego, że pozycjonowanie stron internetowym w Niemczech bazuje na podobnych zasadach jak w Polsce to można znaleźć kilka różnic. W tym artykule dowiesz się jakie to różnice oraz dowiesz się, jak zacząć pozycjonować swoją stronę w niemieckim Google.

Dlaczego warto inwestować w Copywriting?

Każdy przedsiębiorca chce rozwinąć własną firmę ora poszerzyć grono swoich klientów. Nie od dziś wiadomo, że odpowiedni marketing to klucz do sukcesu. Sposobów na reklamę jest bardzo dużo, ale coraz częściej wybierany jest marketing internetowy. Tak naprawdę dzięki stronom internetowym możesz zyskać nowych klientów. Z tego artykułu dowiesz się jak do zwiększenia ilości zainteresowanych Twoją firmą osób przyczyniają się odpowiednie teksty marketingowe oraz jaką rolę ma copywriting.

Jak pozycjonować stronę dewelopera?

Pozycjonowanie dewelopera jak i optymalizacja stron to bardzo pracochłonny oraz złożony proces. Branża nieruchomości posiada bardzo dużą konkurencję, przez co trzeba zachęcić klienta, aby wybrał właśnie Ciebie. Jak w takim wypadku skonstruować stronę dewelopera, aby dało się łatwiej ją pozycjonować?

W jaki sposób wypromować swój sklep online na TikToku?

TikTok to jedna z najpopularniejszych platform na całym świecie. Na swoim koncie posiada miliard zarejestrowanych użytkowników, bardzo szybko zdążyła podbić serca wielu osób. Cały czas się rozwija oraz daje bardzo duże możliwości w promowaniu siebie czy swoich produktów. Warto więc wykorzystać jego potencjał i efektywnie dotrzeć do nowych odbiorców.

Na czym polega pozycjonowanie stron w Wielkiej Brytanii?

Konkurencja na brytyjskim rynku jest całkiem spora. Skuteczne pozycjonowanie może pomóc pokonać konkurencję i wybić się nawet w bardzo trudnej branży. Aby zdobyć wysoką pozycję w Wielkiej Brytanii, należy zadbać przede wszystkim o treści w języku angielskim oraz linkbuilding dostosowany do brytyjskich wymagań. Trzeba też dokonać dokładnej analizy konkurencji przed dodaniem jakiejkolwiek treści na stronę.

Google Tag Manager – co to jest i dlaczego warto z niego korzystać?

Najbardziej popularne narzędzia, które służą do zbierania danych ze strony to Google Analitycs oraz Google Search Console. Narzędzia te są darmowe oraz można je wdrożyć w bardzo prosty sposób na każdej stronie internetowej. Oprócz dwóch wymienionych powyżej narzędzi Google udostępnia również inne, znacznie bardziej rozbudowane, czyli Google Tag Manager.