SEO Blog - Nowości z branży marketingu internetowego - Agencja Wrocławska

Nowości z branży marketingu internetowego

Jak działają kampanie Facebook Ads? - techniki reklam na Facebooku

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem płatnych reklam dla swojej firmy na portalu Facebook? Facebook Ads umożliwia takie działania. Jest to narzędzie Facebooka, które zostało stworzone do reklamowania produktów, stron oraz promowania postów. Co to dokładnie jest Facebook Ads i na czym polegają reklamy? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.

Jak stworzyć skuteczne reklamy Google Ads krok po kroku?

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem do swojej firmy płatnych reklam internetowych? Google Ads to świetny wybór, ponieważ jest systemem reklamowym, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. Co to dokładnie jest Google Ads i na czym polega? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.

Wskaźnik ROI - Co to jest i jak obliczyć zwrot z inwestycji?

Kiedy inwestujesz w działania marketingowe musisz na bieżąco oceniać ich opłacalność. W tym celu wykorzystuje się wskaźnik rentowności, czyli ROI. Dzięki niemu można optymalnie wykorzystać dostępny budżet zarówno w przypadku kampanii o mniejszych oraz większych budżetach. Zatem co to tak właściwie jest ROI i jak go obliczyć?

Pozycjonowanie Niemcy o czym warto pamiętać?

W jaki sposób pozycjonować stronę internetową w języku niemieckim i znaleźć się na samym szczycie listy wyszukiwania Google.de? Czym różni się pozycjonowanie stron w Niemczech od innych rynków? Mimo tego, że pozycjonowanie stron internetowym w Niemczech bazuje na podobnych zasadach jak w Polsce to można znaleźć kilka różnic. W tym artykule dowiesz się jakie to różnice oraz dowiesz się, jak zacząć pozycjonować swoją stronę w niemieckim Google.

Skuteczne pozycjonowanie stron w Wielkiej Brytanii - SEO w UK

Konkurencja na brytyjskim rynku jest całkiem spora. Skuteczne pozycjonowanie może pomóc pokonać konkurencję i wybić się nawet w bardzo trudnej branży. Aby zdobyć wysoką pozycję w Wielkiej Brytanii, należy zadbać przede wszystkim o treści w języku angielskim oraz linkbuilding dostosowany do brytyjskich wymagań. Trzeba też dokonać dokładnej analizy konkurencji przed dodaniem jakiejkolwiek treści na stronę.

Marketing szeptany. Co to jest? Rodzaje i korzyści

Marketing szeptany, znany też pod nazwą whisper marketing, wywołuje reakcje pozytywne pośród klientów danego produktu, określonej usługi czy marki. Dzięki niemu można ułatwiać wypowiedzi, zachęcać do dzielenia się opiniami oraz do tworzenia grup dyskusyjnych. Buzz marketing jest dodawaniem konkretnych informacji, jak komentarze, poradniki, porady, porównania czy wyjaśnienia, co sprawia, że marka czy produkt stają się widoczniejsze przez potencjalnych konsumentów. Klient po analizie zawartych informacji często podejmuje decyzję zakupową.

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Google Ads jest w tym momencie jednym z największych narzędzi marketingowych. Codziennie miliardy osób wyszukują interesujące ich treści właśnie w tym miejscu, zatem jest to idealne miejsce na spotkanie z potencjalnym klientem a ofertą Twojej firmy. Ile tak naprawdę kosztuje reklama w Google? Tego dowiesz się z tego artykułu.

Jak założyć firmowy fanpage na Facebooku?

Profil prywatny może publikować treści jedynie do znajomych oraz część informacji, których nie chcemy, żeby były widoczne ukrywać. Fanpage jest domyślnie publiczny – pozwala nam korzystać z płatnej reklamy, analizować statystyki profilu i badać grupę docelową. W przypadku prowadzenia strony firmowej na Facebooku zalecam wybrać opcje Fanpage. Tworzenie strony oraz prowadzenie fanpage’a jest w pełni darmowe.

Jak prowadzić firmowego Instagrama?

Na Instagramie dziennie pojawiają się setki tysięcy zdjęć. Dzięki temu, że mamy możliwość obserwowania wybranych użytkowników, możemy zawęzić krąg swoich zainteresowań. Wtedy mamy taki content, który nas interesuje. Nasi klienci robią dokładnie to, co my – pierwsze co, to sprawdzają social media wybranych marek a później obserwują te, które wydają się dla nich najciekawsze. Dlatego też naszym zadaniem jest zadbać o to, żeby profil marki wyglądał oryginalnie, schludnie i zaskakiwał obserwatora ciekawymi treściami. Krótko mówiąc – żeby istnieć w świadomości klientów trzeba być w Social Mediach.

Subdomena czy podstrona - Jakie są różnice i wpływ na SEO?

Decyzja o integracji bloga firmowego z witryną główną (taką jak katalog, na przykład salimali.pl/blog lub hostowaniu go na subdomenie (takiej jak blog.domena.com) jest ważną decyzją i nie należy jej lekceważyć. Od wielu lat przysłuchujemy się debacie „subdomena i zintegrowany blog” chociaż Google twierdzi, że to nie jest ważne, bo oba będą indeksowane, ale jest to naprawdę ważne z punktu widzenia SEO. W tym artykule pomogę Ci odpowiedzieć na następujące pytanie: Czy subdomeny wpływają na pozycjonowanie organiczne?

Najlepsze darmowe i płatne narzędzia SEO - kompleksowe porównanie na 2024 rok

Opanowanie optymalizacji SEO może być trudne, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz. Na szczęście znalezienie najlepszych narzędzi SEO jest łatwe, dlatego zebraliśmy je wszystkie na tej liście. Przeanalizowaliśmy bardzo dokładnie, które narzędzia seo są skuteczne i poniżej znajdziesz nasze przemyślenia na ten temat. Nie musisz wypróbowywać wszystkich tych narzędzi, wybierz te, które najlepiej pasują do profilu Twojej działalności.